Klantenservice
Meestgestelde vragen
Hoofdstuk 1: Algemeen
Mooiekortingen.nl wil de leukste en meest complete inspiratiebron worden in de vrije tijd. Dit doen wij door een platform te bieden waar ondernemers hun ondernemingen kunnen promoten zonder daarvoor te betalen, marge in te leveren of te moeten voldoen aan bepaalde eisen. Zo is het platform voor elke ondernemer interessant en heb jij als consument een zo compleet mogelijke inspiratiebron!
In tegenstelling tot andere website kost Mooiekortingen.nl voor de ondernemer niets, dragen ze geen marge aan ons af en bepalen zij zelf de inhoud van de actie. Verder bieden wij enkel het platform aan de ondernemer. Vragen, reserveringen en de betaling van de actie ligt allemaal bij de ondernemer zelf.
Alles binnen de vrijetijdssector is mogelijk, dus in grote lijnen de horeca, recreatie en persoonlijke dienstverlening. De inhoud van de acties bepalen ondernemers zelf dus dit kan van alles zijn. Denk bijvoorbeeld aan een leuke korting op de toegang, een gratis voorgerecht bij een hoofdgerecht, een gratis extraatje, een extra persoon die gratis mee mag, 2 uur huren en 1 uur betalen, etc.
Alle vermelden prijzen zijn inclusief BTW. Verder betaal je altijd de prijs van de aanbieding bij de aanbieder zelf. Op onze website betaal je alleen onze reserveringskosten. Mochten er nog andere kosten zijn bij het besteden van de actie dan staat dat vermeld bij de actie!
Betalen kan momenteel alleen met iDEAL. Gezien ons lage bedrag per betaling zijn andere betaalmethoden voor ons onhaalbaar.
Wij proberen de meeste vragen te beantwoorden in deze FAQ. Voor vragen over de inhoud van een actie kunt u bij de aanbieder zelf terecht. Heeft u toch nog een andere vraag voor ons? Wij hebben momenteel (nog) geen klantenservice. U kunt uw vraag wel mailen naar [email protected] of via het kopje: Contact opnemen. Bent u ondernemer en wilt u meer weten over het aanbieden van uw product of dienst? Kijk dan onder het kopje zakelijk.
Hoofdstuk 2: Hoe werkt het?
Gebruik maken van een actie is simpel. Wanneer je gebruik wilt maken van de actie dien je eerst een account aan te maken op de website. Doorloop de volgende stappen: 1. Maak een account aan of log in 2. Selecteer bij de actie, indien van toepassing, het aantal personen, de gewenste datum en de gewenste variant 3. Lees voor het bestellen het kopje ‘goed om even te lezen’ door 4. Klik op ‘bestel nu’ en doorloop de benodigde stappen om de bestelling af te ronden 5. Nadat je de reserveringskosten betaald hebt ontvang je een e-mail met je voucher, deze staat ook onder jouw vouchers in je account 6. Toon de voucher(s) aan de aanbieder, op je telefoon of geprint. Veel plezier!
Dat verschilt per actie. Deze kunnen last-minute zijn en dus heel tijdelijk maar er zijn ook doorlopende acties te vinden. Hoe lang een actie loopt staat aangegeven bij de actie.
Hoofdstuk 3: Over mijn aankoop
Het kan tot 30 minuten duren voordat de betaling verwerkt is. Na 30 minuten nog steeds niets ontvangen? Kijk dan eerst eens of je bevestiging in de spamfolder van het gebruikte e-mailadres zit. Daar ook niet gevonden? Log in op je account en ga naar ‘Mijn vouchers’. Staat de voucher daar ook niet? Stuur dan een kopie/printscreen van uw bankafschrijving + uw e-mail adres van het account waarmee betaald is naar [email protected] en wij lossen het op.
Helaas kost restitutie van de reserveringskosten ons teveel tijd en geld, zodoende is dat niet mogelijk. Ons concept ingesteld op het minimaliseren van tijd en kosten. Zo kunnen wij ons concept gratis houden voor ondernemers.
Staat je antwoord niet beschreven bij de actie? Wellicht is het antwoord te vinden op de website van de aanbieder zelf. Staat het antwoord daar ook niet? Neem dan contact op met de aanbieder via het telefoonnummer of e-mailadres bij de contactgegevens.
Hoofdstuk 4: Mijn account
Klik op inloggen / registreren. Vul hier je gegevens in of klik op aanmelden met Facebook / Google. Welkom!
Wachtwoord vergeten? Ga bovenaan de pagina naar inloggen en registreren en klik op "wachtwoord vergeten?". Vul vervolgens je e-mailadres in en druk op verzenden. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee je je wachtwoord kan herstellen.
Rechts onderaan de pagina kun je je inschrijven. Je wordt automatisch ingeschreven wanneer je een account aanmaakt.
Je kunt ons mailen op [email protected] of via het kopje ‘contact opnemen’. Wij verwerken je vraag vaak binnen een dag maar uiterlijk binnen 5 werkdagen. Heeft je vraag spoed? Ga dan naar het kopje ‘contact opnemen’ en selecteer de optie ‘spoed’.